De Bruin heeft het,
zo niet dan toch...!

Klachten

Uiteraard stelt De Bruin Techniek te allen tijde alles in het werk om uw van een optimale service te voorzien. Heeft u toch een klacht dan kunt u contact opnemen met ons. Wij helpen u graag. Heeft u contact met ons gehad en is uw klacht niet verholpen, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij De Bruin Techniek.

Stuur uw klacht met uw naw-gegevens en ordernummer naar:

info@debruintechniek.nl of naar:

De Bruin Techniek

T.a.v. Afdeling Service

Kapitein Nemostraat 33

5015 AL Tilburg

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Binnen zeven kalenderdagen kunt u van ons een antwoord verwachten.

Contact
Van 08.15 - 16.45 zijn wij
ook telefonisch bereikbaar

+31 (0) 88 6760000

sales@debruintechniek.com

Bent u al klant bij een van onze vestigingen? Klik hier

nieuwsbrief
|
Ik ga akkoord met de privacyverklaring